"If the dream is big enough, the facts don't count."

Vilken dag, började inte skolan förens klockan 14 idag, skönt skönt. en lektion vilket var Psykologi, en utav mina favoriter, måste börja me skrivgrejen. Slutat 15.10, vart stressigt hade tid hos tandläkaren 15.20, fick nästan springa till tandläkarn, dt gick bra har ialla fall inte ont idag efter. hehe Och som vanligt inga hål=P hehe aldrig haft något hoppas ja aldrig kommer få heller.

Imorgon Lucia,oxå dagen då man ska redovisa idrott o hälsa "Dansen" eller "passet", ja vad man nu ska kalla det, måste köra igenom den i morgon innan, lyckligtvis så har man ju tid för det=P hehe det är ju fika klockan 9 till 10 så där har man en timme att träna.

Usch vad orolig jag är, Ester min katt har mormor tagit med till Vet. eftersom hon inte äter, ville följa me men har massa skolgrejer som måste avslutats innan jullovet så ja måste sitta här hemma o vänta tills hon ringer och berättar hur det gick. Hoppas det inte är något allvarligt med min lilla ängel, det får inte hända något. Ja, om mormor kunde komma hem o säga hur det gick och vad det är för fel med min älskling. usch gillar inte att vara orolig får ta och börja tänka på något annat som...

...undra om min mattelärare har rätta mitt nationella prov en, vill så gärna veta hur det gick jag vill inte vänta tills nästa vecka fan alla i klassen utom ja o tre till har ju fått veta, grr va taskig hon är, bara för att hon tror man klara det. men jag kanske inte gjorde det eftersom ja var lite sjuk när ja gjorde det så är man ju inte helt klar i huvudet. åh snälla ha rättat det tills i morgon så ja kan få veta.....

Nä nu ska jag sluta skriva o sätta mig med Psykologin, har kommit på värsta insperations källan om Intelligens, någon som kan något bra eller intressant om det, lämna en kommentar, älskar att höra hur andra tänker om vissa saker=P

Peace

<3JonnaNilsson<3


<3Love Ya<3



Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0