Not So Fabulous (Bild£r)

Urk, Urk och mera urk. Köket verkar ta ännu längre tid...Saknar mitt rum, min säng, min dator..(med internet vill säga) Det är därför jag inte kan blogga så ofta.
Men kan berätta att i måndags var man på stan två gånger. första gången med mormor sen lite senare med Emma, Emma bjöd på lunch..Mums gyros det var gott. Hehe sen gick vi på stan, hittade billiga bikinisar så  jag köpte visst tre stycken. hehe. Sen stack vi hem till Emma och sen  efter ett tag kom Jenny, Dennis och Micke, (killarna har oxå gott på Kunskap, hehe det visste ja inte) vi studsa stutsmatta en stund sen åkte vi ner och köpte glass på halvars, där jag träffa Anna (oxå från kunskap) usch gillar inte henne men hälsa endå på henne. Efter det åkte vi till ektorp och gick om kring lite, ner till vilbergen och runt upp mot Emmas hus igen. Sen   åkte jag hem var väl hemma vid elva eller något. Med det ver en trevlig dag.

Igår, åkte Mamma och Mormor till Linköping, följde inte med stanna hemma och fick entligen vara lite ensam. Åkte ner till stan och köpte en skiva, (High School Musical 2) Gu va jag älskar den filmen. Måste bara se filmen (2:an vill säga) ja sen åkte man hem lyssna på skivan, sen kom mormor och aa sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. inte just nu ialla fall.

Idag, mår man sisådär så idag är det ta lugnt, har varit ute med lisa och tindra på en liten promenad, såg nog riktigt rolig ut när hundarna går åt varsit håll hela tiden. så nu sitter jag här och bloggar ska snart gå hem till mormor igen och käka något. börjar bli hungrig.

Just det, här är några bilder från Badhotellet:
image14
ingången
image15
här satt man o fika
image16
En Emma
image17
Vart besviken på att jag inte såg några spöken
image18
Vacker tavla "Inget Hem" heter den
image19
En bit utav rummet vi sov i
image20
De hade en dörr på spat där det stod Nilsson, Det var för Fritolf (ngt) Nilsson grundade Badhotellet som innan var ett sjukhus. Ska lägga upp flera bilder på min Bilddagbok så fort jag får tid för det och har tillgång till dator, ska se om jag hinner idag. (opaopa.bilddagboken.se) Kommentera gärna bilderna jag redan har och dem som kommer om några dar. ska iaf försöka få det gjort denna vecka. skolan börjar ju nästa vecka.

Men nu måsta jag dra. 

ps. Kolla gärna in min myspace o bli vän: www.myspace.com/xoxojonnaxoxo. ds

                                               ~Peace~

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0