174 mail, alltid lika kul

kolla nyss in i mailen, wow 174 mail. inte kul. märks att ja inte kollat mailen på ett par dagar.
nu får allt datorn komma tillbaka.


ovädret är iaf slut så det är skönt, min stackars katt var livrädd när åskan o blixtrarna satte igång ordentligt. stackars liten man såg skräcken i hennes ögon och glädjen av att hon inte var ensam, gu va ja älskar min katt.
kolla nyss förbi min myspace sida, ojoj massa nya kommentarer och mail där med, det är bara att sätta sig och svara, nästan så jag är rädd för att logga in och kolla min facebook, vem vet om det är lika mycket där. är ju inte inne där så ofta så ja tror inte det, gillar myspace mer. kolla in min sida: www.myspace.com/xoxojonnaxoxo. klicka så öppnas ett nytt fönster.

ojoj nu ringde dom från körskolan, L är sjuk så ja har ingen körlektion imorgon jag får dubbel på onsdag istället så då kan ja ju gå till klätterhallen i morgon istället.:D hahaha vad kul, då kör ja me M nu istället då, tycker han är bättre än henne men det är väl för han inte gör mig lika nervös som hon gör mig. skönt då kan man hänga på och klättra me M och M. skojigt. oj vad många ja känner som börjar på bokstaven M, ja nämner helst inte namn för privatlivet;Phehe.

Ovädret är över och solen verkar titta fram, ska om en stund dra mig mot maxi för att handla hem lite mat, så ska man baka lite ikväll, ska försöka baka en kladkaka. den efterlängtade kladdisen. om ja hinner men det borde ja göra, om ja gör det så lovar jag att lägga upp recept på den, tänkte även lägga upp ett recept på hur man gör egen snabb pizza deg så man kan göra snabb pizza, det är ett kanon gott recept. ni får det i kväll.

nu ska jag väl ta mig tid o svara på mina kommentarer på ms och mina mail, ni som har myspace, bli vän med mig om ni vill. bara klicka på länken där upp.

TTYL! Pejs!

Löööve J

Hit me with a Comment
Postat av: Lovisa

Okej, vad tråkigt. Hoppas du får den snart då!

2008-06-16 @ 17:39:09
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Ella

Sv: Nej jag har inte läst dem men jag har hört talas om den där Slumpen är ingen tillfrällighet.



Snygg myspace! I will add you...



2008-06-16 @ 18:08:31
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0